اهداف واهمیت تبلیغ
یکی از این اصطلاحات در دانش تبلیغات معاصر eyetrackingیا فرآیند ردیابی چشم است چشم انسان مهمترین عضو در شناخت ودرک پیامهاومفاهیم تبلیغاتی (محیطی-دیداری) است .وپیش از هر حس انسانی در تصمیم گیری وواکنش نسبت به عوامل ومحرک های بیرونی دخیل است وبه همین دلیل به داده های دریافتی از این عضو اعتماد بیشتری می شود از این رو محققان در جهت تعامل ودرک بهتر پیامها ومخاطبان تبلیغات بر روی رفتارهای این عضو حیاتی انسان متمرکز شده اند.
ردیابی چشم یکی از ابزارهای قدرتمند وکار آمد در بازار یابی وتبلیغات معاصر است.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها